liiiista!

Vill du ta ditt ex tillbaka? Jag äter hellre bajs tyyp
Civilstånd? singel
När va sista gången du verkligen skrattat? Innan idag
Något du kan göra allt för? dem jag älskar mest/dem som betyder mest
Hur många kan du berätta allt för? 4 stycken♥
Sista gången du grät mycket? längesen, kommer inte ihåg
Har du någonsin sätt en fallande stjärna? ja (:
Har personen du senast höll händerna mycket betydelse för dig? Lite..
Beskriv dig själv med ett ord? Snäll..haha
Har du något som tillhör ditt ex? nej
Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? nej.
Fullständigt namn? Frida Josefin Nilsson
Favoritlåt? all this way - amanda fondell
Favoritfärg? vit
Bästavän? Elin!
Vem var min första kyss? Jadu
Sista kyss?
Första kram? jag vet inte.
Sista kram? Elin
Senaste person som jag såg? Min syster
Senaste klantiga jag har gjort? Ingen aning
Något jag älskar? Mina vänner, min familj, mina hästar, svante&dante
Person jag nyligen blivit mer "nära"? Matilda&Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0