mina betyg!

vill bara skriva snabbt här. Hur mycket alla ni, mina närmaste vänner betyder. Ni är underbara, iloveu guys


hej!
elin åkte precis hem& det andra åkte för ett tag sen. somsagt, vi började med att käka taco&efter det snackade vi en massa. Tog det lugnt&kollade en film innan vi somnade. tack alla ni som var med♥

jag lovade er att ladda upp mina betyg jag fick
så här får ni de, inte helt nöjd.. hade så himla gärna velat ha ett C i engelska, men det var antagligen svårt att få det. får jobba upp det nästa termin. något B hade inte heller suttit fel.
fick ihop 172,5 poäng.. vilket jag inte alls är nöjd med. fattas ett betyg - moderna språk, språkval
men, jag hoppade av franskan.
- friiiiiiiiiiiida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0