number five

(hade helt glömt bort min lista..uuuubbs!)
nummer 5, mina rädslor
kan börja med att jag är rädd för massor.. döden, att förlora någon närstånde&sånt!
men de vanligaste är spindlar,mörker, sprutor&blod..
- Jag får panik bara jag ser en spindel, spelar ingen roll storleken på den.. men en stor är absolut värst!
jag vill bara skrika&springa iväg, får också sånt kli i hela kroppen..
-Att gå ute ensam i mörker är absolut inget jag gör frivilligt..ibland händer det men då springer jag helst :D
haha, att gå tillsammans med någon i mörker är inte lika farligt, men får en känsla av det finns någon bakom hela tiden!
-Sprutor är vääääärst, shit. bara jag ser en spruta vill jag dö. och tanken på att någon kanske sticker den i mig finns inte.
följden också, att det börjar blöda. skojar du med mig?
det var mina rädslor&fobier typ!
- friiiiiiiiiiiiiida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0