Number seven

Nummer 7 på min lista , min dag! Hade tänkt att göra det igår.. Men hann aldrig så skriver om igår? Om ni fattar :)

29/12 jag vaknade gjorde v mig, sen hämtade Elin och hennes mamma mig vid 11 tiden. Vi åkte direkt till väla, kollade lite kläder&yrade runder bland folket.. Vi stötte på matilda & Sofie så gick vi fyra tillsammans och åt. Efter det så gick vi fyra runder och kollade. Vi träffade även olle&erik så vi hängde efter de lite ;d haha! När matilda&Sofie tog bussen hem, så stannade jag och Elin kvar en stund till.. När vi kom hem till Elin efter så snackade vi massor&hittade på massa kul!! Dagen slutade väldigt bra på väla, och kvällen med Elin blev också väldigt bra! Ja, det var igår det..hehe. Hoppas att ni har haft en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0