number six

nummer sex på min lista.. min första kärlek
HAHAHAH! tycker bara att detta är pinsamt, och min allra första tänker jag inte nämna.. så det får bli min andra ;)
han heter Marcus.. nejmen hur pinsamt är inte detta?
tror vi blev ihop för första gången i tvåan? och därefter var vi ihop tillochfrån.. sista gången var nog i fyran.. då tog allt slut..
HAHAHAHHA!

jaja, detta är minnen så kan dela med mig lite av de ;)
vi var mest ihop i trean..HAHA, orka att jag kommer ihåg allt detta?xd
men iallafall, så fixade jag&pernilla ihop massa myskvällar&sånt kul.. så hahahahah!
nej.. det var det ;)

min första andra kärlek gick till marcus!
tack för den tiden ;)

har ingen bild på han! HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
hejdå!
- friiiiiiiiiiiiida

Kommentarer
Postat av: Towe

HAHAHAHAHAHA ursäkta men jag dör LITE ! xd <3

2011-12-26 @ 18:31:27
URL: http://hatow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0