number three

nummer 3, mina vänner♥
mina vänner, utan de skulle mitt liv vatt trist som snus!
jag umgås både med killar&tjejer.
men mina tjejkompisar som jag umgås mest med är elin, matilda, sofie, sofie, klara, hanna&towe.
min bästavän är då ju elin, som ni nog redan vet! hon är den som står närmast&hon som vet mest om mig :) iloveu!
men av de andra tjejerna är det absolut Sofie&Matilda som står mig närmast. Det är de två jag kan berätta saker för, jag litar på dem. Ni är underbara♥
Min bästa kill kompis, har jag ingen aning om vem som är. umgås med blandat. :)
Matildius, som är min barndoms vän. bonde söker fru&idol är standarn!
vi har alltid lika kul när vi e. dock så umgås vi mest på sommaren! vi cyklar runder i byn&raggar på allt vi ser haha!
hon är en av de som jag har roligast med, fast vi är inte såna vänner som berättar saker för varandra.. utan vi har det mest bara roligt&hittar på massa! :)
Emelie, hon är min kusin, men räknar henne mer som en vän. hon finns alltid för mig. närsom, om jag är ledsen så är det alltid hon jag ringer (dock är elin alltid den jag pratar FÖRST med) . men vi har alltid varandra! Hon är aldrig den som sviker, hon står alltid kvar! tack för att du finns hjärtat!

har andra vänner också, så fast om jag inte har nämt ditt namn, så betyder du massor! :)♥


sofie,jag&matilda

ellinor, sofie, hanna, towe, matilda, sofie, jennifer&jag

jag, elin, klara, towe, hanna, matilda&sofie

ellinor, klara, jag&elin

jag&emelie
Matilda (matildius, haha)
Har ingen bra bild på oss tillsammans, så fick bli hennes profilbild från facebook ;)


elin&jag

sofie, hanna, matilda, jag, towe, elin&ellinor

Kommentarer
Postat av: Ellinor Svensson

Oj vad vad gamla bilder på mig elr ja inte så gamla :)

Men vad gulligt av dig att du tog med mig på bilderna!<3

2011-12-15 @ 20:49:31

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0