number two

precis, nummer 2 på min lista - min familj♥
familjen nilsson.
hehe.. min familj är rättså random helt allvarligt!
jag har min söta mamma, Ingela & min fula pappa Mikael :D haha!
dock så säger/kallar jag min pappa för far. HAHAH! så fult, men sant :( har alltid gjort det, och kommer alltid att göra :))  Honom står jag inte så nära precis, menmen.. han är min pappa!
Min kära mamma, är rätt chill.
Min mamma är 49 år & min pappa är 50.
rätt gammla, men jag har tre syskon. Min äldsta bror, han är även bara min halv bror.. heter Håkan
träffar inte han så jätteofta, men han har egen familj och sånt även två barn. :))
Min stora syster heter Pauline. Hon är nog den jag står närmast av mina syskon.
Sen har jag en bror till, Simon. Han är rätt chill han också. Han är nog den, som jag typ aldrig nästan aldrig bråkar med. Visst vi små tjaffsar ibland, men han är ändå alltid den som håller med mig om saker. Och jag samma mot han! tillsammans kan vi vara rätt taskiga mot vår syster. haha!
big deal, liksom!
jaja, jag älskar min familj...♥
- friiiiiiiiiiiiida
har ingen bild på min familj tillsammans... hahah!
det säger nog rätt mycket..
har dock en bild på mig, min syster&min bror simon.
HAHAHHAHAHHAH, im sexy and iknow it!


jag led av fettma när jag var liten. HAHHAHAHAHAHAHHAHAHH!

Kommentarer
Postat av: Towe

Nejmen, guud va söt ! Dör lite xd

2011-12-13 @ 20:05:08
URL: http://hatow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0