rolig brud

har hjälpt syster lite med bakningen, orkade inte mer xd
Linnea&hennes mamma åkte precis hem&nu ska vi strax gå till frida,
för att lämna en julklapp från mig&pauline.
imorgon så har jag lite planer med matilda&elin, kanske sofie också?
får se, är sjukt taggad just nu, men hade inte vatt fel om mina föräldrar hade förstått :/
meeen på kvällen ska jag till mina kusiner (y) vilket kommer att bli myys.
har med kameran&så, hoppas på lite bilder.
ska ner nu&kolla om mamma&pappa har fått upp granen. känns lite sent!
får se om jag orkar att hjälpa de att pynta och sånt ;p


hur fin blev inte elin's present från mig? ;) hoppas du gillar't
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0