att sluta tänka på dig är som att be mig andas under vatten..

kvällen igår blev hur rolig som helst!
vi kom dit, åt direkt&bara pratade&skrattade en massa.. efter det vid typ halv 10 tiden, tog alla fram sina små "julklappar" för cirkus 20 kr. (vi spelar alltid ett julklappspel). satte ett alarm på 15 minuter, sen tog den första personen två tärningar och slog. om tärningarna visar någon sexa får man ta ett paket i högen. man kör så tills paken är slut i högen, sen tar man av varandra. tills 15 minuter är slut, för då öppnar man de paketen man har fått.. alla berättar vad som finns& sen kör man en runda till på 15 minuter. för mig gick det jätte bra, men lika snabbt man fick ett paket så försvann det! alltid något paket som många vill ha.. detta året var det ett paket med 4 kinderägg som det var krig om. hahah! jag, jennie&simon var värst. Björn gick också in och tog det för att retas med oss. men tillslut så tog simon paketet&då ringde klockan. jag hade inte fått ett ända paket :( men med en snäll bror, så fick jag ett kinderägg ;)
efter det så fick vi smaka på massor av julgodis som jennie&malin hade bakat! ;)
var proppmätt så smakade typ inget xd men det såg gott ut iallafall :)

åkte hem vid halv 1 tiden..
som vanligt glömde jag att jag tog med kameran.. haha!
så inga bilder tyvärr..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0