we just stay friends.

hej! när jag kom hem från skolan så hade mamma fixat  en ny sladd eller  nått.. så nu funkar internet igen! (y)
jag har hjälpt mamma med att städa hela huset.. eller helt ärligt så städade jag själv! har gjort ett litet byte med mamma.. jag städade huset så tar hon hand om mina hästar i helgen!! och det passar utmärkt, då jag kommer att tillbringa hela min helg i vallåkra med bästavän :))
så har bara städat&vatt liiiite vid datorn idag :) nu ska jag fixa lite med engelskan.. jag ska redovisa om Hollywood imorgon :) känner mig faktiskt rätt säker på det redan, fast jag bara kollat och redovisat två gånger för syster !
vi hörs♥
- friiiiiiiiiiiiiiiida
_mg_8236_large
we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0