emelie är på väg

nya besökare, I LOVE IT !



Emelie kommer snart, hoppas jag xd
så ska vi som sagt bara fixa lite musik sen cyklar vi :)
har gjort några inlägg tills imorgon :)

fick nyss sms av emelie - jag kommer nu !
så ja, hon kommer :D :D

HON KOM MED SIN MOPPE, MENAR HON ATT JAG SKA CYKLA OCH HON KÖRA ? :o:o:o

längtar som fasen tills imorgon, ska bli så jäkla kul :D
sen på fredag ska jag med Elin till Landskrona karnevalen ! (y)
- toppen :)

vi hörs imorgon då !

puss ♥



gammal bild på mig och Bella, på tal om Bella..
så kom hon hem idag, fast hon åker imorgon igen. :D
alltså en sleep over ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Ja, jag bor i Stockholmstrakten ja :) Men jag måste säga att Liseberg är roligare!

2011-07-13 @ 22:50:33
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0