hur sött ?

hejsan, har precis ätit , & rebecka är fortfarande här !
trevlans :)

har också ridit en sväng på Maya, och träningen är visst inte förräns vid havl 8, alltså om en timme :)
men det e chill, för vi ska träna hemma hos mig idag,
så behöver inte hämta cindy förräns kvart över ;)

men ja, får se om mamma kan sälja min träning till någon annan, så jag inte behöver missa rix fm festivalen imorgon !!
- hoppas :)

nu ska jag gå ut och va lite social ! :)

- friiiiiiiiiiiiida



aww, de som hyr vår stuga just nu åker hem imorgon, eller på lördag (a)
så kom de och gav mig & syster varsin teckning & ballerina kladdkaka vanilj !
hur gulligt ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0