Tillsammans är vi oslagbara

hahah, har inte frågat frida, men i och med att jag vet
hennes lösenord, är det nog okej om jag bloggar några rader.


hej alla frida's läsare.

ville bara berätta hur mycket frida betyder för mig, hon är precis som en bästavän ska vara.
när du började i vår klass, ja ärligt så vet vi båda att vi inte "märkte av varandra" så mycket. haha xd
men sen under lägret på björket med klassen, började vi umgås mer&mer. första gången vi "va", tror jag inte vi sa mer en två ord till varandra, för vi bara skrattade ;) efter den dagen, var det elin&frida, bästavänner föralltid.det visste alla.
alla våra lektioner, hur tråkiga hade dem inte varit om vi inte hade suttit brevid varandra och skrattat 99.9% av tiden ? göteborg,råbocka,alla dagar vi har "vatt", våra dagar på väla, som när du satte dig ner på marken bara för att visa att du vågade, och typ ALLA glodde ut oss? ;) du är den jag berättar allt för, du finns alltid där. du är alltid så grymt rolig och underbart snäll. visst, vi kan bli irriterade på varandra, men vi har aldrig varit ovänner. men första gången vi var sura var för två veckor sen? vi satt i soffan, så långt bort ifrån varandra, och sa inte ett ord. men sen gäspa jag,och du bara-är du trött? haha, så börja jag asgarva, du bara- det är sjukt tråkigt att vara sur! och jag höll med. tror vi var sura max 5 minuter på varandra? men det kvittar, för vi kommer inte bli sura mer.
jag tro faktiskt, eller ja. jag hoppas iallafall att vi kommer vara vänner föralltid.

som vi säger
elin&frida
bästavänner
då,nu och föralltid.

jag älskar dej bästavän och du är den som betyder mest!♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0