fösta riktigt dagen på sommarlovet !

hejsan !

mitt humör är verkligen inte på topp idag, men ska inte tänka mer på de !
för nu har jag fkn sommarlov !

kvällen igår spenderades hos karamell i stallet & sen hemma i soffan med Matilda och syster ! (y)
nu ska jag gå ut, för mamma ville att jag skulle hjälpa henne med något :)

vi hörs !

- friiiiiiiiiida

ni kan inte tro att ni kan bete er hur som , sen att jag bara ska vara kvar..
kiss my ass !




bästa klassen !

lånade bild från elins fb !


Kommentarer
Postat av: elin

jag finns alltid och du betyder mest!

detta ska bli en grym sommar bästavän! :D<3<3

2011-06-15 @ 14:14:50
URL: http://elinengdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0