frågorna är besvarade !


SVAR: Min favorit maträtt är Tacos,
fast att jag är vegetarian så går det lika bra utan köttet ;)


SVAR: jag har storlek 38-39 :)


SVAR: svår fråga, men mitt dröm jobb är nog att få bli skådespelerska ;p



SVAR: hahaha, ja det gör jag nog xd
fast är inte alls säker, och jag tror inte att jag vill att det ska bli vi ;p komplicerat!
det säger jag inte här, men om det blir något, så kommer det ju absolut upp här !



SVAR: hehe, nej inte speciellt många, iallafall inte än..
kur ? visste faktiskt nästan inte var det var, ha-ha ;p
nej !
( jag visste inte vad det var, om jag är helt ärlig :D HAHA )


SVAR: förstår inte riktigt vad du menar med lång ?
men hon är rättså stor ;)



SVAR: haha, mina favoriter är din, (vågar inte säga något annat ;) )
min, (haha) och michas. :)
svår fråga, xd nejmen såklart du !



SVAR: hahaha, ja (a)



SVAR: Jag är hela 13 år ;) 
haha, själv tycker jag inte det :) ♥


SVAR: jag har faktiskt ingen aning om hur min framtid ser ut, iochmed jag vet inte än vad jag vill jobba som ;)
(inte det bästa svaret)


SVAR: Först när jag såg denna frågan tyckte jag det var en kul grej, men nej..
jag vill inte säga att någon är bättre än någon annan.. 
alla är lika underbara ! :)


tack till alla ni som har frågat, och jag hoppas ni blev nöjda med svaren ;)

- friiiiiiiiiiiiiiiiiiida<3


Kommentarer
Postat av: .....

Hahaha! :D Blev nöjd med det svaret! ;) <3

2011-05-29 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0