bestfriends then , now and forever!

dagen i skolan blev hur kul som helst!
riktigt roligt att umgås mer med Klara&Matilda än vad jag brukar. men saknar elin så himla mycket nu, och det kändes så himla tomt utan henne! håller tummarna för att hon kan komma imorgon (:
börjar min dag imorgon med ett besök hos tandläkaren. jag har fobi mot tandläkare och sånt!
så har lite smått ångest just nu. + så har jag glömt att säga  till min lärare att jag missar min gympa.. haha!
får be Matilda elr Klara göra det åt mig..

Nu ska jag göra V mig, för att sen ska jag&mamma iväg någonstans.. haha, har typ ingen aning om vart.
har även "kompisförbud" de sista dagarna i veckan+helgen, vafasen e detta ?!
liksom när började mina föräldrar med förbud! fast jag har bestämt planer med Bästavän på fredag, så hoppas på att de släpper det.



var tvungen att låna denna fina bild utav elin!
bilden är ifrån när vi var på Råbocka, kommer inte ihåg när xd


Kommentarer
Postat av: Ellinor Svensson

Varför fick du kompis förbud?? :)<3

2011-11-16 @ 18:29:31

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0