i hate when I'm hearing something that absolutely kills me inside and then having to act like I'm fine

har precis skrivit klart min engelska "uppgift" med lite hjälp av elin så fixade det sig!
hoppas det var såhär man skulle göra xd
nu ska jag bara skriva ut det & sen får jag klippa & fixa imorgon i skolan :)

efter skolan imorgon har jag lite planer med ellinor & senare på kvällen är det öppethus på skolan!
så har ni inget för er, kom till Gantofta skola och kolla när vi sitter&jobbar ?
hur kul som helst..

kommer hem vid 7 tiden tror jag :)
lediga på fredag (y) yeeeah.. har inga planer för helgen, ska nog till ikea med mamma&sen träffa någon kompis :)

smärtan har släppt helt nu, kanske beror på de ipren jag har tagit ?
skööönt! missar innebandyn imorgon :((((((
jag som har sett fram imott detta nu.. skulle nog gått med en ipren en timma innan, men skulle fått lida för det efteråt.

jaja, jag överlever!!

- friiiiiiiiiiiida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0