I keep telling my self that I need you, but when did I ever started to lie?

strömmen kom tillbaka för typ 15 minuter sen, och har varit iväg sen förra inlägget!
så imorse vaknar jag av mitt alarm som vanligt.. jag fryser sönder+kan inte tända en lampa
alltså helt svart i mitt rum.. haha
jag ville änns inte gå upp från min säng för det var verkligen sviiiiiiiiiiiiiin kallt!!
alla andra i min familj tyckte samma, så ingen gick upp haha!

men jag hade inte kunnat sminka mig eller borsta mina tänder (har inget rinnande vatten, utan ström)
så väljer jag att gå till skolan osminkad + världens äckligaste andedräkt ?
eller stanna hemma i sängen tills strömmen kommer ?

jag valde att stanna kvar i min varma&underbara säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0