imorgon gäller deeeeet!!

det stod mellan Amanda P & Amanda F i idol för er som missade..
och som tur åkte Amanda P ut, jag håller sten hårt på Amanda Fondell ju :D


min papperskorg e full med hår.. haha!

har klippt mitt löshår för det var jätte slitet och jag har inte kunnat använda det nu efter jag har klippt mitt egna för det har vatt alldeles för långt!
men nu kan jag börja använda det igen. :)

dooooooooooooooock så ska jag göra SIDECUT IMORGON!! TAGGAD ?
- adu!

mamma har dragit ut på det hur länge som helst nu känns det som, hon vill verkligen inte att jag ska göra det xd
men det e mitt hår faktiskt&jag som bestämmer ? ;)
så imorgon gäller det :D

en random bild från google-


jag tycker att det e stencoolt. och hoppas verkligen att jag kommer att passa i det! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

kommer bli fett fint, lägg upp bild snabbt! ;D<3

2011-11-18 @ 22:47:16
URL: http://sofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0