lev livet

det blev bara en massa snack på facebook istället för plugget.
nu blev jag sur igen, kommer inte klara av provet imorgon.. för kan inte allt och har ingen ork eller lust att öppna böckerna,  vadå lat ?
men orkar verkligen inte, vet inte vad det är med mig ? xd

ska ta fram lite kläder tills imorgon, sen får jag se.. tror faktiskt att jag ska försöka att sova!
börjar 5 i nio imorgon.. ska höra om mamma har tid&lust att vilja köra mig. för orkar inte ta bussen.
haha!

godnatt♥


- friiiiiiiiiiiiiiida


Tumblr_lunygtlfgt1qc5qk9o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Ellinor Svensson

Förstår dig precis Frida har det ibland likadant man bara neeej jag vill inte ta upp böckerna. Man vill verkligen inte men jag har många gånger verkligen fått tvinga mig att ta upp dom för mina betygs skull. Min syrra blev skoltrött i 8 också och det va både jobbig för oss i familjen och hon själv. Hon sket i alla läxor och gjorde nästan inget. Då blev det inga bra betyg ,men hon jobbade upp dom i 9 och då årdnades allt. Vill inte bli som henne det är nog därför jag kan tvinga mig till det...

Haha blev rätt lång kommentar men jaja hoppas du inte tycker detta va töntigt elr något ... xD

2011-11-16 @ 18:36:51
Postat av: ellinor svensson

Jodå jag kämpar på men nu är det bra det va i åttan detta va :P

2011-11-17 @ 11:16:43

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0