mitt rum!



det e dock klart här än.. ska typ ha något tyg eller dörr av något slag som ska dölja kläderna!


glömde sudda ut vad som står på min tavla.. söt bror jag har!!
 

är iallafall grymt nöjd, fast att jag fick världens minsta rum! tack mamma&pappa

hej!
åkte hem ifrån elin vid 10 tiden, för hade dressyr träning kl 11.. som jag hade glömt.
efter dess har jag bara flyttat runder saker i mitt rum.. hahah!

kvällen igår spenderades med några vänner, de åkte hem vid 12 tiden.. och efter snackade bara jag&elin!
vi somnade nog runt 2 tiden  tror jag :)
nu ska jag till stallet, sen klockan 7 ska vi ha en middag med våra grannar (y)
vi hörs♥


- friiiiiiiiiiiiiiiiida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0