myser!

har typ precis käkat pizza med mina kära syskon.. mina föräldrar är inte hemma ikväll så bara vi tre!
just nu sitter vi alla på varsitt rum vid en dator.. vadå nörd ?

tror dock jag ska dra mig in till min brors rum om ett tag. han har iallafall en tv! (y

sitter nu & lyssnar på Oliver's egna radio kanal om jag har förstått han rätt.. men har insett nu att musiken han spelar suger, haha! fixa bättre musik ?

annars så sitter jag bara & gottar mig på ett choklad och facebook.. bara svante som saknas nu. får leta reda på honom!  hoppas ni får en trevlig kväll

- friiiiiiiiiiiiida


Kommentarer
Postat av: Towe

Sv; Haha jaja ;)

Nej, därför va det bra att du sa det för jag undrede vem det va ;)

2011-11-26 @ 23:27:51
URL: http://hatow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0