people talk more shit than their ass can produce .

skolan idag.. fick ett D på matteprovet.. fett besviken ändå, ville ha ett C
för evigt D på alla proven
jaja, ska kämpa på engelskan i morgon, så där ska jag iallafall få mer än ett D!!

var på topp innan, men nu blev jag helt trött bara jag tänkte på stallet -.-
orkar inte idag

men ska snabbt dit en runda.. sen ska jag bädda ner mig med julmust och peppar kakor i sängen.. tillsammans med engelska böckerna, tror att datorn finns någonstans där också
vi hörs


-friiiiiiiiiiiiiiiida


Kommentarer
Postat av: Ellinor Svensson

Haha gillar din rubrik !Så Sant så sant ! :P

Diggar din blogg den är jätte bra ! :D

och ditt rum blev jätte fint ! <3

2011-11-14 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0