planer för vecka 2 :)

vecka 2 , så ska jag ju till fjället - till Idre fjäll
jag längtar sönder.. vi åker varje år till Idre&åker skidor. fast förra året, så blev det inget.

Jag&mamma har bestämt att det ska bli som en tränings vecka.
inget godis alls, vi ska bara röra på oss.. tror inte att detta kommer att funka överhuvudtaget men vi ska försöka :D
så hela dagarna kommer vi att åka skidor tills de stänger, sen på kvällen bara röra på oss.. och inte dega framför tven med en påse chips som vi har gjort de andra gångerna, haha
hur nice kommer inte detta bli ? jag tror iallafall att det kommer att bli hur bra som helst :)

det är jag, syster, bror & mamma som ska åka iväg.
min pappa kommer inte att följa med pågrundav olika skäl. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0