stop the pain..

min kära syster laddade ner breaking dawn till mig igår.. för hon tyckte att jag skulle sen den.
har kollat halva nu&orkar inte se mer, trodde den skulle vara bättre för har hört bra om den..
fast jag gillar inte precis någon av de andra twilight filmerna heller så det e lugnt :D

ska kolla runder här lite&sen ta fram kläder tills imorgon. tror jag kommer att gå till skolan!
behöver prata med min mentor+jag mår mycket bättre
får dock se om jag klarar av att stanna i skolan hela dagen :)

vi hörs imorgon, godnatt♥


- friiiiiiiiiiiiida

Perfect_119266001_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske ska läsa böckerna, för man förstår bättre då. Och man vet vad dem tänker. Bara ett tips.

2011-11-23 @ 15:17:05

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0