svar!


svar till ellinor- Jag pluggar rätt mycket ändå.. och fast det så blir jag aldrig nöjd efter jag har skrivit ett prov för jag vet att jag hade kunnat pluggat lite mer. Jag sätter rättså höga krav på mig själv och blir väldigt besviken när jag får tillbaka prov som jag trodde att jag hade kunnat få bättre på xd that's me.
Jag förstår dig om din syster hade strunat i skolan, och ni andra i familjen hade börjat må dåligt. Tycker att du ska kämpa på! din kommentar var inte alls töntig. haha!


Inför mitt engelska prov på fredag, har jag mitt mål att inte få mer än 2 fel!
vadå sätta krav ?
nejmen, jag vill verkligen få ett bra resultat :)


det här var det sista inlägget om plugg&sånt tråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0