that should be me

imorse vaknade jag med illamående&så himla ont i min mage
tog det lugnt hos elin, då jag trodde typ hela tiden att jag skulle spy
var jättenervös inför att åka bussen för jag mådde fortfarande lika illa. men tillslut så kom vi till skolan
illamåendet lätta, men har fortfarande ständigt ont i magen..
aj! nu vet jag verkligen när man kan klaga och när man inte behöver.

ska bara ta det lugt resten av kvällen&vila upp mig.
blev ingen klippning idag heller, snacka om att jag dampa på min morsa.
shiit, men imorgon SKA jag. hur många gånger har jag inte sagt detta nu ?
mina vänner i skolan tror nu att jag bara säger det&att jag inte vågar.. fick den kommentaren innan idag! haha

vi hörs senare när jag är på bättre humör helt enkelt. ♥


- friiiiiiiiiiiida


bästavänner
då, nu&föralltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0