this is me, i am myself



slutade tjugo över 2 idag, tog bussen kvart i 3, och kom hem vid 3 tiden!
påvägen hem så körde jag&mamma inom min frisör, eller egentligen min nya.. för ska byta :)
så fick en tid halv 6 imorgon, ska bara klippa det som är sliten och hoppas att det inte blir för kort!!
ska även prata lite med henne om sidecut.. har tänkt på det rätt länge, men har inte vågat, ska fråga henne vad hon tycker sen får jag se :DD just nu har jag ett fete sår på min hals, och med sidecut kommer det att synas jätte tydligt och det vill jag inte!

fick reda på idag att jag har betyget C i musik.. rätt nöjd med det, ska försöka höja det innan vi får våra betyg till jul. har matte prov imorgon så ska plugga järnet senare, men först ska jag till stallet!
vi hörs♥

- friiiiiiiiiiiiiiiida

Kommentarer
Postat av: filippa

Sv: Jo det är bra! Vgd?;)

2011-11-09 @ 17:32:43
URL: http://cutieemusicphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0