torsdag!

det gick jättebra hos tandläkaren, de som kollade mina tänder var jätte snälla. men hade typ någon tandsten på en tand längst in ?! så nästa vecka samma dag&samma tid ska jag dit igen för att ta bort den. varför på morgon en torsdag.. sämsta tiden, missar idrotten.. jaja.
fick tillbaka mitt prov i svenskan idag också.. resultatet blev 52/59. jag är så himla nöjd!
haha, slutade halv 3. och kom hem typ vid 3 tiden :)
jag ska strax gå till stallet, sen ska jag ladda upp med böckerna och träna på allt tills imorgon (har mitt engelska prov för er som missat det ;))

men hoppas det går bra iallafall, är så himla sugen på choklad ? får se om vi har något hemma.. fast helt seriöst så ska jag sluta att äta godis mitt i veckorna.

dagens -


stickad tröja - cubus
fjäder halsband - ur&penn
klocka - jetset (ur&penn)
byxor - only


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0