vi tänker sällen på vad vi har, men alltid på vad vi saknar

nu har jag precis ätit & ska kolla klart på en film jag började kolla på innan.
har också snackat med ellinor om imorgon, ska följa med henne hem!
har kollat upp bussarna så jag kan komma hem.. haha!
men det ser ut som om det kommer att fixa sig. nu behöver jag bara fråga min käääära bror om jag får låna hans kort. för om jag kommer ihåg rätt har jag bara 10 kr , kvar på mitt egna.
men det fiiiixar sig!

på onsdag har vi studie dag (y) jäklar va skönt! tror det lutar åt väla med bästavän.
hoppas på det iallafall, för jag har lite pengar som bränner i min plånbok.


vi hörs senare


- friiiiiiiiiiiiiiida


fattar inte varför jag aldrig kan se liiiiiiite normal ut på skolfoton..
medan bästavän alltid blir lika snygg!!

Kommentarer
Postat av: elin

svar: aw,tack du! :D

hahahahahahahahhaahah, men det var ju bara taskigt, right? xd

det är tvärtom, du blir BRA, medans jag INTE blir det!!! xd <3<3

2011-11-28 @ 20:47:39
URL: http://elinengdahls.blogg.se/
Postat av: elin

svar: jag hoppas verkligen att vi kommer vara vänner föralltid. jag älskar dig bästavän och du betyder mest! <3<3

2011-11-28 @ 22:18:17
URL: http://elinengdahls.blogg.se/
Postat av: Monika

sv; Tack! :D Vad tycker du att julen snart är här? ;)

2011-11-28 @ 22:21:20
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0