wouldn't change a thing

bara för att min braiga och supersnabba dator inte fattar när man sätter i ett usb, så får ni inga bilder på vad jag köpte på väla idag..
men köpte bara en lampa till mitt nya rum!
slutade skolan vid 2 tiden, så åkte jag, mamma&mormor direkt till sjukhuset&sen vidare till väla :)
letar efter nya inrednings saker till mitt rum! då de har strax tapetserat klart&jag kan flytta in min säng där (y)
sängen är det ända som följer med mig, så ska ha ny inredning annars :)
så när vi kom hem igen till ekeby körde vi hem mormor, sen gick vi in en sväng på ekeby möbelaffär, fick dock inget med mig hem! får helt enkelt leta vidare :D
fast rummet kommer att bli sjukt litet eftersom de kommer att bygga en garderob till mig av typ halva rummet? xd nejmen tyyyp. ;p
men det kan verkligen inte bli sämre än hur det var innan ! :)

när jag kom hem så red jag, och nu sitter jag i sängen med Nyfiken och myser!


- friiiiiiiiiiiiiida

(detta inlägget skulle publicerats för cirkus en timme sen, men som sagt min braiga dator..)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej! Allt bra? :)

2011-11-08 @ 21:39:54
URL: http://cutieemusicphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0