9/10

blev ju ingen alls uppdate igår!
dåligt av mig, men fast det var statistiken på topp, tack!

efter en heldag i höör/hörby åkte jag hem efter en lyckad dag!
jag vann freestylen, och fick 400 kr+två fina kuddar ifrån springhill (tror jag)
sen belv det fyra 2;a placeringar, en 3;a, och en 5;a
jag blev så himla nöjd! jag&carro hamnade på lika många poäng och därför som delad 2;a bästa ungdom i WRIS (western ryttarna i skåne)
stort grattis till Astrid&sin häst Brave Sunny Bleu som tog titlen som bästa ungdom :)




vad så sjukt trött efter dagen, så somnade vid 11 tiden igår framför tv;en !
men det blev ingen sovmorgon för mig idag, utan fick gå upp halv 10.. drog ut till min ny vakna häst gjorde V henne, för att sen vänta på Linnea. vi värmde upp hästarna ungefär i en halvtimme, sen kom min "privata" dressyr tränare hit! efter nu en&en halv timme intensiv träning är jag helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0