kasst

har hänt massor av grejor idag, så har egentligen inte någon lust att blogga!

men hej! :)
igår kväll hade vi gäster, riktigt trevligt faktiskt!
fick en försenad födelsedags present också, haha visar senare vad :)

hade träning vid 11 tiden, men Maya mådde inte så bra, feber och sånt !
så jag fick låna Frida's häst och träna på Karamell istället (:
nu ska jag fota vad jag fick igår, så det kommer upp lite senare!

ska vara ensam hemma med syster ikväll, om allt blir som vanligt igen.
hade egentligen planer med elin, men det blir inget. synd
för så som det är just nu, känner jag inte för att vara hemma alls...

- friiiiiiiiiida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0