klassfotot 2011

kände att det kanske var dax att blogga nu!

hejsan alla :)
jag&elin stack till väla dirr efter skolan !
vi gick lite tidigare ifrån musiken, för att hinna med tåget, men det var knappt!
sprang som galningar :d vet inte när vi kom till väla, men då kollade vi runder sen åt vi!
när h&m inte hade kvar de elin ville ha, kom hon på att de kanske hade kvar det i stan.. så vi kollade snabbt klart sen begav vi hos tillbaka till stan! där de inte heller hade det xd lyckat!!

men jag själv fick med mig hem det jag ville! visar imorgon dock :)
nu ska jag kolla om vi hade någon läxa tills imorgon, kan ändån inte göra någon så spelar ingen roll..
då jag har alla böckerna i skolan! smart drag där frida

vi hörs!♥

- friiiiiiiiiiida

skolfotot 2011-
(lånad ifrån elin's fb)

jag står på mitten raden, nästlängst ut till vänster!

i love u guys!

Kommentarer
Postat av: sofie

<3

2011-10-13 @ 19:34:41
URL: http://sofieannpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0