min helg!

imorgon följer bästavän med mig hem,
det blir en liten tur till familia där jag ska köpa ett par jeans&lite sånt som jag behöver inför lördag!
sen drar vi hos tillbaka hit, gör V josé och sen bara umgås på kvällen :) vi ska försöka fixa fram en film vi kan kolla på också!

på lördag, vid 8 elr 9 tiden åker vi iväg mot hörby, (tror jag)
min första klass är freestyle-horsemanship
det är även därför jag har köpt de vita handskarna.. freestyle betyder att man klär ut sig och har musik till
hahah, kan tyvärr inte berätta vad jag ska va, men ni kommer att få se bilder! (y)
vet inte rikigt när vi är tillbaka, men vid 6 elr 7 tiden.. :)

på söndag vet jag inte vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0