godnatt ♥

fick värsta iden till min novell i svenskan, så nu har jag skrivit ihop halva. tycker faktiskt att den är bra! handlar om internet mobbning, men är inte helt säker på om den är rätt.. om man ska skriva å. måste fråga min lärare!xd
brukar inte ha typ "lätt" för att skriva noveller och sånt.. xd
men det e nice

börjar faktiskt bli jättetrött nu, så drar mig nog mot min säng strax!
imorgon så ska jag,mamma&syster iväg och shoppa! blir väla&ikea tror jag :)
ska även köpa min vinterjacka, längtar

jag nu har jag betämt mig, jag går och lägger mig xd
vi hörs imorgon♥

- friiiiiiiiiiiida


 
det är verkligen ni som betyder mest, ni är underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0