I have come a long way

förlåt sötaste för jag inte uppdaterade igår!
men jag åkte somsagt med elin hem, vi fikade sen drog vi ner i vallåkra i skogen
för att kolla på ngr ifrån vår klass som sprang intervaller, haha
jag var för lat för att vara med, xd

sen hem till elin, och ja.. vi snackade mest :)
kvart över 8, tog vi tåget till gt för att träffa hanna&sofie, vi åkte dock hem vid 10 igen, för det blev sjukt kallt ute!

nu är jag hemma igen och ska strax duscha och lite sånt, för sen ska jag&min familj till min farmor..
hon ska ha någon 'fest', tror det är för att de har flyttat till ett nytt hus!

så vi hörs senare!

- friiiiiiiiida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0