att sluta tänka på dig är som att be mig andas under vatten..

en gammal bild men väldigt betydelsefull♥
ändrat datum då vi åker till spanien, nu mera åker vi dagen efter skolavslutningen! alltså den 13 Juni.. ni kan ju ana om jag längtar!
så där ja, idag har jag hunnit med att baka chokladbollar och bjudit mina kusiner på en god fika, varit i stallet en sväng och gjort det vanliga, tränat Maya förhand, ska så smått sätta igång henne efter drygt 3 månaders vila, jag har varit nere i byn och solat i 15 minuter.. ja det var typ det. nu är jag tillbaka till datorn igen!
ska kolla upp om det är BB ikväll? tror det, och hoppas det. Hur pinsam är inte Tenny? och det värsta är att han bor i ekeby.. aja hahah!
ska även vänta på att min mobil kan ladda klart så jag kan bege mig neråt och skicka iväg ett sms till en person.. åhhhh, vad jag längtar till sommaren. sinnes!! sommaren 2012 kommer att bli så jäkla underbart bra, det är jag helt säker på. det måste bara bli så.
har inga planer inför morgondagen? usch, något måste jag göra!! har skrivit här hur många gånger som helst att jag ska smsa/ringa/PRATA med matilda.. men nej. får ta tag i detta!! äckligt längesen nu. jag lovar er&mig själv att jag ska smsa henne imorgon. haha! vafan?
vi hörs imorgon mina vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0