dont worry, be happy

började dagen med illamående och mådde allmänt dåligt. men åkte iväg till skolan och det släppte vid lunch dags. så det var skönt! sista lektionen var bild/musik. jag måste verkligen skärpa mig på musiken hahah! men det blev iallafall mycket skratt, mest med elin&klara. har typ hundra videos på min mobil nu...
jag kom hem vid tre tiden och gick direkt till stallet. nu har jag kommit hem igen, och har hunnit att städa mitt rum. funderar på om jag ska ta en snabb dusch innan emelie kommer, men nej.. jag väntar tills vi har ätit.
imorgon är det friluftsdag med högstadiet på vår skola. åttorna (min klass) ska först åka skridskor och sedan spela badminton/tennis. och nu kom jag på att jag glömt att köpa någon "matsäck" att ha med mig. bajs! får gå in om statoil på vägen till skolan. (haha)
nu ska jag gå ner och fixa en sak så vi hörs senare!♥



Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA, ingen får se videorna. helt sjukt! ;)

2012-02-15 @ 18:17:46
URL: http://elinengdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0