du är en av mina bästavänner och jag vill att det förblir så.

hejdär! jag hade ju tänkt att det skulle bli en riktigt pluggdag.. men jag satt i cirka en timme och rå plugga, gjorde klart en av mina NO arbeten iallafall.. nu ska jag läsa igenom so;n, har en debatt imorgon, så hade varit bra om jag hade visst lite mer om ämnena vi ska diskutera. har sovmorgon imorgon, tror dock att jag får gå upp som vanligt. bajs. aja, livet fortsätter. gillar faktiskt tisdagar, slutar tidigt!
har inga planer för dagen utan det blir väl det vanliga. :) blir massor av plugg iallafall. skickade in min krönika innan idag, vilket känns skönt. en sak jag ska stryka från listan. och imorgon ska jag skicka iväg labrationsrapporten (hade prov innan idag!) vilket som också känns skönt. en inlämning och ett prov till denna veckan sen är jag klar! alltid ska det vara massa saker i skolan veckan innan lovet. men nu ska jag ta fram boken och börja träna. vi hörs imorgon, puss♥



baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0