Hatar är ett starkt ord, men alldeles för svagt för att beskriva vad jag känner för dig

nu är det FREDAG mina vänner! ska ni ut och festa ikväll? inte? nehe.
inte jag heller. (gick inte till skolan idag heller, ångest!!)
fortfarande feber, skjut mig! jag som ville catcha upp med matildius ikväll. 'vi har inte träffats på ååååår! men nej. ska tvinga mamma till affären att köpa pringels till mig iallafall, det är jag värd. (haha)
ska även försöka få tag på Nora senare ikväll, har lite vi måste prata om.
annars så är det bra med mig.. hostan sitter fortfarande i, dock har mamma fixat några tabletter som ska  hjälpa vilket jag HOPPAS att de gör.
- jag saknar elin :( ♥
hoppas på att vi kan träffas imorgon (känns dock inte som det kommer att bli något! :/)
annars får vi vänta tills måndag att träffas.

jag längtar tillbaka till skolan lite halvt faktiskt. känns som om jag är sjukt långt bak i ALLT! och så glömsk&slarvig som jag är. så har inte bett simon att ta med böcker hem till mig. får skylla mig själv på måndag då jag kommer att sitta vid en hög av böcker. aja, det får gå!!

ikväll ska jag kolla klart på säsong 3 av 90210. började kolla igår, och är på avsnitt 16, neeeerd
några avsnitt kvar, sen blir det the mentalist resten av kvällen.

hoppas att ni alla får en trevlig fredag's kväll! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0