i don't need sex, my life fucks me daily

att sluta vid 12 tiden vart inte helt fel? nej , verkligen inte!
dagen i skolan var riktigt rolig. började dagen med slöjd som jag har på ev. jag och julia började på en ny sak, ska bli en skål av något slag. vi fick börja om 2 gånger, då vi hade gjort fel. och ja, väldigt mycket skratt!
sen åkte vi buss till hemkunskapen, och hade hk i två timmar. jag och elin var tvungna att dela på oss, så jag hamnade hos per&hannes. väldigt roligt hade vi&en riktigt god pizza lyckades vi fixa ihop :)
kom tillbaka till skolan och fick reda på efter ett tag att vår musik lärare var sjuk.. så vi fick sluta!
mamma hämtade mig på skolan typ direkt :) och nu har jag fikat och pratat med mamma i cirkus en timme.
ikväll ska jag till mormor, för att intervjua henne om hennes barndom till svenskan. ska skriva ner lite roliga frågor och hoppas på att få några roliga svar. en krönika ska ju vara roligt? får se vad jag kan få ihop. 
tänker på dig, vill ge dig en stor kram hjärtat! det blir bättre, jag lovar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0