If you never try, you will never know

detta lovet har varit riktigt skönt! behövde verkligen en paus ifrån skolan. nu är det 5 veckor tills nästa? detta klarar vi!
jag ska verkligen satsa dessa veckorna, ska få AS bra resultat på mitt omprov i svenskan!! ska prata med min musiklärare om allt som är helt fkn fel. och sen ska allt bara flyta på! ohja
hade tänkt att läsa i min bok ikväll innan jag somnar, eller i båda.
Har ridit två hästar idag, och är helt slut!! ska sluta denna söndag med 20 minuter i solariumet.. kan inte bli så mycket bättre. taggar skolan imorgon! vaknade upp imorse och blev helt lättad pga att jag hade fått för mig att vi var lediga imorgon? dock rättså snabbt förklarade min bror att det inte var så. SUR tjej. men ska ändå bli roligt att träffa alla igen, många som har varit på skidsemester och annat roligt.

Vi hörs senare ikväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0