jag mår illa, som en gorilla

tjena! dagarna blir bara tråkigare och tråkigare. har inte änns kollat tv idag ;o ey, what ever.
(har jobbat med videoinlägget, och fick damp när jag skulle redigera det och råkade tabort hela skiten. (arg_tjej)
så gör nytt imorgon tror jag.)
har suttit vid datan hela dagen typ, förutom då jag gjorde v mig och agera framför kameran i 5 minuter.
senare ska jag faktiskt gå ut och fotta några bilder. behöver få frisk luuuuft!
- blir ingen skola imorgon heller, dock känner jag mig bättre och det finns faktiskt en liten chans att jag kan få gå på fredag (y)
snackade med bästavän i telefooooon i typ en halv timme, hehe. du är kul!
efter det fick jag ett litet ryck - att jag inte vill sitta på mitt rum tillsammans med massa dammråttor längre, så har städat HELA rummet. (med lite hjälp av mammi)
så nu luktar här fräscht&rent igen. ska fixa en grej ikväll också. ELIN SMSA MIG! (eller varför gör jag inte det själv?xd) ahja, mitt halsont har gått över till att jag har blivit helt hes? haha, men jag gillar't. hellre det än att dö av smärta ju? ni BRYR er. i know it :))
vi hörs senare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0