Jag önskar att det varit en mardröm, fast sakta men säkert förstod jag att det var ren verklighet.

godmorgon allihopa! strax kommer två av mina kusiner hit, lukas&alvin. min syster&jag ska vara barnvakter några timmar. dock orkar jag inte, så pauline får göra det mesta med de. bitch... men ska iallafall strax klä på mig och sen dra till stallet. vid 5 tiden? så ska jag åka till bästavän. kommer att spendera min kväll&natt där. en riktig mys kväll. det var ett bra tag sen, bara vi två umgicks. så det ska bli himla roligt. uppdaterar er senare ikväll vad jag och elin gör :) somsagt, ska dra till stallet nu. slänger in en outfit bild innan jag åker. ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0