Kärlek är som gummiband, när den ena släpper får den andra smällen

hejsan allihopa! äntligen har jag flyttat upp från min säng och dragit mig bort mot skrivbordet.
vaknade upp imorse utan feber! men lite senare så kröp den fram igen... halsont och allt det har försvunnit och blivit en förjäklig hosta. jag kände mig så sjukt mycket bättre innan , men nu är det tillbaka. mamma är iväg och köper någon hostmedicin. hoppas att det kommer att hjälpa!
Jag har degat i sängen hela dagen, och nu på början av kvällen. ett beroende av the mentalist har börjat krypa fram. jag kan inte sluta titta. aja.
har lite bloggtorka känner jag, ajdå. kan bero på att jag inte har något att skriva?
taggar till helgen. hoppas att jag kan umgås med bästavän på lördag.
och imorgon kväll vill jag inte vara sjuk!

nu ska jag ner och hämta ett glas vatten , sen väntar O.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0