lördag's kväll - HELVETE

är riktigt jävla förbannad just nu. lagade en jättegod middag till hela familjen. någon filé, ris&dragon sås. himla gott. middagen slutade dock med att jag satt själv på mitt rum och åt. (haha) HATAR MINA FÖRÄLDRAR! vet att min mamma kommer att läsa detta, men bryr mig inte ett skvatt, hatar dig.
kommer att spendera min kväll i ensamhet på mitt rum tillsammans med min dator&telefon. antagligen det dem vill för jag får ju inte åka till elin&umgås med kompisar. ska också ta allt godis som finns i huset och gömma de eller ta med upp på mitt rum och låsa HAHA jävla helvete rolig lördag, lika så var min fredags kväll. fyfan
nu ska jag sätta på skrillex låtar på högsta volym som jag alltid gör när jag sur. åhhhhh
hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0