Love you now, love you still. Always have and Always will

kvällen igår spenderades på mitt rum, kollade några avsnitt 90210 och några mentalist. har också försökt att komma på något jag kan vara på freestylen i maj.. har redan kommit på en sak, dock hittar jag ingen musik som passar till. fast det är chill ju, iochmed att det är flera månader kvar :))

jag vet inte riktigt vad som händer idag, har fortfarande feber så fick inte träffa elin. synd, saknar dig!
hoppas att febern försvinner tills ikväll dock. nu ska jag klä på mig , ta en banan och sen gå ut och fota. de sa att det var dö kallt ute, så får se hur många bilder jag hinner ta.
see ya later, alligator.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0