mobil inlägg

alarmet ringde klockan 6 för mig och emelie. dock somnade vi om igen och vaknade med panik klockan 6:45. vi klädde på oss snabbt som in i, tur att vi båda hade valt kläder igår kväll. kletade på lite smink i fajset och sen snabbt ner i köket. jag insåg att vi aldrig skulle hinna köpa någon mat till mig att ha med så tog två ost mackor (hahah). letade som en galning efter sån sak man kan ha varmchoklad i, men hittade ingen. SUR tjej, slutade med att jag inte tog med någon dricka alls! hahah. hoppas att det finns dricka där som man kan köpa. sitter just nu på bussen och kom på att jag inte har med någon hjälm HAHA jag hatar att stressa för jag glömmer massa saker. iallafall, vet inte när jag slutar men vi hörs senare! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0