mobil inlägg

även denna dagen har varit en jobbig dag. eller dagen i skolan var hur rolig som helst! det tackar jag mina vänner för :) kom hem och då var farmor här, fikade med familjen och sen drog jag till stallet. skriver inte ut vad som händer/har hänt iochmed att jag inte vet vilka som läser, men har det rätt jobbigt just nu. även denna kvällen blev SJUK! men allt kommer att ordna sig, det vet jag. känns som om jag behöver en paus. fast taggar sportlov och då ska jag och mina vänner hitta på massa kul! känns skönt att kunna ha annat att tänka på. vi hörs senare ikväll :)


jag och bästavän ute på isen! iloveu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0